maandag 1 december 2014

Update

Hoihoi !

Long time, no read maar hier zijn we terug ! Ondertussen heeft er heel wat bewogen rondom mij.
We zijn verhuisd , er is een baby'tje en een naaicafĂ© bijgekomen,  dus het is wel behoorlijk druk geweest. Binnenkort staan we dan ook op een kerstmarkt om het naaicafĂ© te promoten.
Verder verdiepen we ons in mode en zijn we in de ban van "verkopen". Misschien toch mijn roeping gemist (in deze fase van mijn leven).
Natuurlijk is er nog meer dan dat. Af en toe kruip ik ook nog achter de naaimachine en maak ik nog wat rokjes en jurkjes voor mijn kleine dame. De laatste was een stolplooirokje uit het boek van SVDZ. Helemaal weg van het patroon en absoluut niet moeilijk als je het weet. :-)  Stofje is van Soft Cactus.



Dus samengevat, veel te vertellen ! Verwacht jullie maar aan enkele schrijfspinsels van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten