dinsdag 1 december 2015

Fashionata

Hallo Hallo,

Evenwel lang geleden maar hier probeer ik terug wat te typen.
Voortaan groet ik jullie vanuit een heel andere wereld, meer bepaald de fashionwereld.
En we hebben het goed te pakken. Ik ben er prompt van in bijberoep gegaan dus den drive is wel groot moest je het niet weten. ;-)
Kort gezegd, 't gaat om kinderkledij, ha !
Ik heb niet alleen kinderen maar ook wel héééél wat kinderkledij. Tonnen kinderkledij. Oeps. Niet alleen voor mijn kinderen maar ook voor anderen hun kinderen.
Ik probeer niet alleen ecologisch te denken maar ook economisch want het gaat om tweedehands kledij maar de mooie tweedehands, de betere tweedehands. Je weet wel de betere merkjes….de niet confectie kledij al neem ik dat begrip vrij ruim…er moet toch voor elk wat wils zijn hè….je kan een toffe t-shirt van Fred&Ginger vinden tussen de €8-€10. Leuke kleedjes van Something Strange voor €15-€20 en allemaal in topstaat, want ik screen vooraf. Ook Tommy Hilfiger en Scapa zijn vertegenwoordigd.

Ik koop geen kledij aan, mensen brengen hun kledij binnen en ik verkoop ze voor hun waarop ik op mijn beurt de opbrengst deel met de medeverkoper.

De naam vaan mijn '3e kindje' : (proudly) 2Funky Clothes ! Want mijn kindje is het ook wel….laten we zeggen dat de aandacht ja…gedeeld door 3 is ipv door 2….ocharme, mijn bloedjes moeten delen maar hè mama wil ook wat.
Hoe dan ook en geen getreur, de dochter en de zoon spelen ook mee in dit verhaal. Een leuk broekje hier, een tof mutsje daar, een sjakoske vr de dochter….geniet u maar even mee ! Ik ga niet beginnen over de functionaliteit van de kledij, het gaat louter om het esthetische.







Je kan ons vinden op de facebookpagina :https://www.facebook.com/2FunkyClothes/ en http://www.2funkyclothes.be

groeten,

Nele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten