dinsdag 5 februari 2013

Van toen tot nu.

Sinds de komst van de dochter, doe ik niets anders meer dan koffie drinken. En het smaakt. Een koffie in de ochtend, een koffie rond 10u, een koffie na het middagmaal en als het nog even kan rond 16u. Dat laatste graag gecombineerd met gebak, alsjeblief. volgens mij zijn dit de eerste tekenen van ouder worden. HELP ! Vroeger dronk ik nooit koffie, tenzij om mijn speculaas in te doppen. Koffie drinken was voor volwassen mensen, iets wat ik niet verstond. Iets dat alleen de grote mochten drinken én op de koop toe ze vonden het lekker???!! Kijk nu, mijn achternaam is bijna Nele Koffie Zwart. Zo drink ik hem het liefst. Gewoon puur. Black.

Af en toe is er ook de koffie met een grote K. Lees als een overdosis. Dan spring ik door het huis als een bezeten kangoeroe. Het werk thuis is dan ook vlot verzet. Ook de enthousiaste antwoorden aan mijn vriendje komen dan heel vlot, als een vuurpijl opzetten. Volgens mij hoeft de onderstaande foto en dit relaas geen verdere uitleg...en uiteraard...enjoy your coffee !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten