maandag 17 december 2012

Anekdote

Ik weet nog dat ze in de zetel op m'n schoot zat. We waren aan het overleggen of we naar de dokter zouden gaan met haar. Ze was ziek en het was een zaterdag.Plots vielen haar ogen dicht en knikkebolde ze. Ik riep : " Bel naar de dokter !!" Ik zie hem nog vlug de telefoon ter hand nemen. Dit was immers ernstig. Heel ernstig. Wij als jonge onervaren ouders wisten heel even niet waar we het hadden. Ons anders speels grage, actieve dochter was inslaap gevallen op mijn schoot. Dat was de eerste keer in haar babycarrière, toen 11 maand, dat ze in ons bijzijn inslaap viel en dan nog wel op mijn schoot. Ze moet toen echt wel ziek geweest zijn. Een virale infectie. Eigenlijk,niets ernstig maar dat ze inslaap viel op mijn schoot, dat was ernstig. Ik moet er nog steeds hartelijk om lachen. Nele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten